مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-09سياسي

فارس من| دانشگاه تربت حیدریه بعد از تجمیع زیرمجموعه گناباد قرار نمی گیرد


در جنوب خراسان رضوی قرار است دانشگاه تربت حیدریه، مجتمع آموزش عالی گناباد، مرکز آموزش عالی کاشمر و احتمالا مرکز آموزش عالی تربت جام با هم تجمیع شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مخاطبان در را ثبت و درخواست پیگیری آن را داشتند.

رییس دانشگاه تربت حیدریه در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در جنوب خراسان رضوی قرار است دانشگاه تربت حیدریه، مجتمع آموزش عالی گناباد، مرکز آموزش عالی کاشمر و احتمالا مرکز آموزش عالی تربت جام با هم تجمیع شوند، اما اینکه همه آنها به زیرمجموعه گناباد تبدیل شوند، صحت ندارد، زیرا گناباد مجتمع آموزش عالی و دانشگاه نیست و دوم اینکه اصل موضوع از اساس کذب محض است.

محمدحسن فتحی نسری ادامه داد: بر این اساس، تصمیم سازی نهایی به یک کارگروه واگذار و مقرر شد با توجه به اینکه دانشگاه فردوسی مشهد دانشگاه معین و نماینده وزارت علوم در ساماندهی دانشگاه های خراسان رضوی است، تصمیم گیری کند.

وی تصریح کرد: بر این اساس قرار شده شاخصه هایی مانند تعداد دانشجو، مساحت فضای آموزشی، زیرساخت های آموزشی، امکانات شهری نظیر وجود راه های ارتباطی، امکانات ریلی و موارد مشابه به این کارگروه ارائه شود.

رییس دانشگاه تربت حیدریه افزود: در نهایت یا در این کارگروه تصمیم نهایی اخذ می شود یا اینکه استنادات ارائه شده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دانشگاه تربت حیدریه بعد از تجمیع زیرمجموعه گناباد قرار نمی گیرد

فارس من| دانشگاه تربت حیدریه بعد از تجمیع زیرمجموعه گناباد قرار نمی گیرد